T +31 (0)341 798 292 Ma-Vrij 9:00-17:00

Verzending

Verzending en Levering – Nederland en Belgie

Uw favoriete ombouw bestellen en laten verzenden naar Nederland en België of ‘afhalen in Putten’ is heel eenvoudig op Ombouwkliko.nl. Bij de meeste bouwpakketten kunt u de ombouw laten bezorgen tegen kosten (die u in de winkelwagen kunt zien) en vanaf € 750,- is de bezorging kosteloos en komt automatisch ‘Gratis verzending’ tevoorschijn.

Als u de ombouw van uw keuze in de winkelwagen hebt toegevoegd, kunt u in dezelfde winkelwagen zien wat de kosten zijn voor het bezorgen van de producten. Vanaf € 750,- komt automatisch de optie ‘Gratis verzending’ beschikbaar.

Als u een keer op ‘In winkelmand’ klikt, wordt de betreffende ombouw in uw winkelmand geplaatst. Rechtsboven in het scherm kunt u altijd zien welke ombouw u besteld hebt en wat het totaalbedrag van uw bestelling is. U kunt heel gemakkelijk een ombouw toevoegen of verwijderen (met het ‘kruisje’) uit uw winkelwagentje.

Mocht u er niet uitkomen, bel dan naar +31 (0)6 40 16 1449 zodat wij met u mee kunnen kijken. De optie ‘Gratis verzending’ komt alleen beschikbaar wanneer u zich in Nederland bevindt. Vergeet niet om VPN uit te zetten.

Na uw bestelling

U ontvangt per e-mail een bevestiging van de bestelling, waarin ook de status van de bestelling staat. Een dag van tevoren (bij kant-en-klare ombouwen eerder) ontvangt u een e-mail met daarin de dag van levering en het tijdvak. U heeft altijd persoonlijk contact met één van onze medewerkers over de bezorging en uw bestelling.

Wanneer u een kant-en-klare ombouw besteld (bijvoorbeeld een RVS, Beton, Metaal of Aluminium ombouw) nemen wij na de bestelling contact met u op. Wij bespreken dan eventuele maatwerk keuzes en hoe de levering zal plaatsvinden. U heeft daarvoor altijd één contactpersoon, die u altijd kunt bellen en mailen over uw bestelling.

Flexibele bezorging

Wij hebben de bezorging in eigen beheer en bezorgen zelf of zijn flexibel in de bezorging. U kunt in overleg met ons een ander tijdvak voorstellen of aangeven dat het ergens neergezet mag worden of bij de buren op een bepaald huisnummer mag worden neergezet. Wij kunnen ook van tevoren bellen zodat iemand aanwezig is wanneer wij langskomen (vul dit bij de bestelling in bij ‘Bestelnotities’). Tot nu toe bezorgen wij in 99% van de gevallen binnen het tijdvak en volgens afspraak.

Meestal gaat het om grote pakketten, daarom zetten wij (wanneer we zelf bezorgen) dit uiteraard even in de achtertuin, in de gang of garage. Als we er maar kunnen komen. En ook wanneer er een transporteur ingeschakeld wordt, is deze bijna altijd bereid om de ombouw op de juiste plek neer te zetten.

Duidelijke communicatie vinden wij belangrijk, mocht er toch iets onduidelijk zijn over de bezorging of afhalen, u mag altijd bellen of mailen.